Tartsuk is meg ügyfeleinket

Ma már egyre kevésbé divat a céges ajándék, pedig egy jól megválasztott logós ajándék, sokszor komolyabb marketing értékkel bír, mint egy fizetett hirdetés. Tény, hogy egy logós ajándék toll, csak egy-két emberhez jut el, ahhoz, akinek adjuk, annak ismerőseihez, családjához, de ha a tollat jól választjuk meg, nem olcsó, rossz minőséget adunk, akkor sokat fog előkerülni és gyakran meg fogják nézni, honnan van, így logónk valóban a használó tudatalattijába fog égni. Ez pedig a marketing legfontosabb feladata.
Pontosan e miatt, nem szabad, hogy egy logós ajándéknak az legyen a célja, hogy olcsón, tömegekhez juttassuk el. Itt a lényeg a minőségen van és a már megszerzett ügyfelek megtartásán, ami nagyobb üzleti eredményt jelent, mint folyamatosan új ügyfeleket kutatni.
Annak nagyon nagy az esélye, hogy aki egyszer vásárolt tőlünk, az legközelebb is fog, ha csak nem volt elégedetlen, és a céges ajándék pontosan erre a célra szolgál. Illetve arra, hogy ha akár csak évek múlva keres egy régi vásárlónk olyan eszközt, amit anno tőlünk vásárolt, a mi logónk ugorjon be neki, és akár hosszú idő után is minket keressen meg újra, illetve másoknak is minket ajánljon.
Ez tulajdonképpen egy remarketing és egy mini mobil reklámfelület keveréke, mely rendkívül jó eredményeket hozhat!