Találjuk meg a számunkra megfelelő közösségi oldalt!

Ma már minden valamire való vállalkozás számára kötelező a jelenlét social média felületeken. De nem feltétlenül szükséges az összes közösségi oldal platformján aktívan jelen lennünk. Sokan beleesnek abba a hibába, hogy mindenhol is ott akarnak lenni, de persze ez nem mindig vezet eredményre, sőt. A közösségi oldal kezelése nem kis feladat, és folyamatos megújulást, tartalomgyártást és gyorsaságot igényel. Figyelni kell a konkurenciát ,a folyton változó algoritmusokat és koordinálni a kommunikációt a követőinkkel.  Tehát csak akkor vágjunk bele, ha van közösségi oldal stratégiánk, ami mentén haladva pontosan tudjuk definiálni, hogy mit, mikor, de legfőképpen miért teszünk közzé. A céltalan posztolás csak felesleges időtöltés. És a mai világban egy vállalkozó legértékesebb kincse az ideje. A közösségi média oldalakon más és más célközönség érhető el, tehát még azt is lényeges átgondolnunk, hogy a mi célközönségünk nagy valószínűséggel melyik social média platformot használja a leggyakrabban. Ha sikerül megtalálnunk, akkor egy erős Facebook vagy Instagram jelenléttel és hasznos tartalmakkal értékes követőbázist építhetünk fel, akik felé majd könnyebben tudjuk értékesíteni a termékeinket, szolgáltatásainkat.