Helyes táplálkozás, jobb memória

Fontos tudnunk, hogy gyermekünk koncentráló – és teljesítőképessége, tanulási hatékonysága és agyműködése nagyban függ az általa elfogyasztott ételektől. Elengedhetetlen olyan táplálkozást folytatnia tehát, amely elősegíti ezek fejlődését, zökkenőmentes működését. A photoscene.hu oldalon remek ötleteket találunk a témával kapcsolatban! Az „okosító ételek” közé tartozik például a tojás, hiszen rendkívül gazdag kolinban, így a memória hatékonyan erősíthető rendszeres fogyasztásával. A cékla magas folsav tartalma szintén kiváló választás, a legszívesebben talán gyümölcsök közé rejtve, lepréselve fogyasztják a gyerkőcök. Az avokádó szintén tele van fontos ásványi anyagokkal, amelyek mind jótékonyan hatnak az agyi funkciókra. A tengeri hal, a natúr földimogyoró és a tartósítószertől mentes olívabogyó omega-3 tartalmával, az áfonya nagyszerű antioxidánsaival, a sovány marhahús pedig értékes B12 vitaminjaival, vassal és cinkkel segítik az iskolai jó teljesítményt. Receptötletekért keresse fele a photoscene.hu oldalt!