Amit az OZ felniről tudni érdemes

Aki le szeretné cserélni a keréktárcsákat, mert azok túl régiek vagy megsérültek, nagyon karcosak, annak több kérdéssel is komolyan foglalkoznia kell a beszerzés előtt. Először is arra a kérdésre kell megkapni a választ, hogy milyen fajtájú OZ felni változatok vannak? Nos, ebből két típus létezik: egy- és többrészes. Mivel az OZ felni egy olyan eleme a kocsinak, keréknek, amelyiknek a szépsége méltán van az első helyen sokak szemében, fontos ezt a tényezőt is alapul venni. De persze ez nem jelenti azt, hogy az egyéb tulajdonságokról meg kell feledkezni. Érdemes kicsit foglalkozni például a keréktárcsa felépítésével. A mindennapi szóhasználatban felnit mond mindenki a tárgy egészének a megnevezésekor. Azonban van egyetlen darabból gyártott kerékpánt, ami az egyrészes felni és létezik többrészes tárcsa, ami több elem összeállításával készül: középső gyűrű, belső perem, külső perem. Természetesen az egyrészes OZ felni a legnépszerűbb. A többrészes keréktárcsákat különböző eljárásokkal készítik. A középső rész vagy kovácsolt, vagy folyatásos technológiával készül. A három részes felnik külső pereme gyakran alumínium, de magnézium ötvözetből is készülhet. Ennek köszönhetően igazán speciális, számtalan felhasználási célnak megfelelő modellt lehet előállítani. Az OZ felni megvehető az Alu-Felni shopban, ahol a vásárlókat reális árak és magas minőség fogadja. A shopban a Peugeot felni is a leginkább keresett termékek közé tartozik. Ennél ajánlott fejben tartani, hogy a többrészes keréktárcsák a felső kategóriát képviselik. Az efféle Peugeot felni azért nagy kedvenc, mert igazán egyszerűen lehet felszerelni megannyi kocsihoz, sőt, ez még a szokatlan méretű autókhoz is megfelel. Nem mellesleg ez a tuningozási igényeket is jobban kielégíti, mint a megszokott darabok. A Peugeot felni bemutatásakor nem maradhat ki a gyártási eljárás sem. Az egyrészesek esetében a kellékek kiöntése úgy történik, hogy folyékony alumíniumot öntenek egy, speciálisan erre a célra gyártott formába. Kétség sem fér hozzá, hogy ez az a gyártási módszer, amelyik a legtöbb szakértelmet és tapasztalatot igényli a szakembertől. Ezért is olyan drága az ilyen Peugeot felni.